29 Ocak 2015 Perşembe

PINAR ALTUĞ ATACAN: "HİÇ SIFIR BEDEN OLMADIM"


Onu ilk bir derginin hafta sonu organizasyonunda yakından görmüştüm. Uzaktan selamlaşmıştık. "Ne samimi  kadın" demiştim içimden. Kızı ve eşiyle o kadar mutlu gözüküyordu ki biraz da imrenmiş, aynısını dilemiştim kendime...Aradan yıllar geçti ve pek bir şey değişmedi. Pınar Altuğ Atacan hala onu tanıdığım güzellik ve içtenlikte. Bense hala aynı dileği yolluyorum evrene.



* Fit kadın denilince aklıma ilk gelen isimlerdensin. Spor, hayatında ne kadar yer kaplıyor?
Çok küçük yaştan beri sporla iç içeyim,bir ara bunalmıştım bıraktım o arada doğum da yaptım,kızım 3 yaşına geldikten sonra tekrar spora döndüm. Okuldayken hentbol takımındaydım ama onun öncesinde ilkokulda haftasonları Bağlarbaşı spor salonuna gidip ritmik ve aletli jimnastik yapıyordum.
* Rutinin ne? Yani haftada kaç gün ne yapıyorsun?

3 senedir nerdeyse hiç şaşmadan haftada 2 gün ağırlık ve kondisyon antrenmanı yapıyorum ayrıca yakın zamana kadar 1 gün de pilates yapıyordum. Fırsat buldukça da evdeki kondisyon bisikletinin üzerine çıkmaya çalışıyorum.

* Kişisel antrenörle mi yoksa bireysel mi çalışıyorsun?
Belimde fıtık,diz kapaklarımda kayma var dolayısıyla daha kontrollü spor yapmam gerekiyor bu yüzden personal training yapıyorum,hem bu sayede kaytaramıyorum:)
*
 Belli bir beslenme programın var mı?

Bu ara diyetteyim biraz daha incelmek için. Benim için hep doğru adres Taylan Kümeli. Biraz ipin ucu kaçtı mı hemen kapısını çalarım. Onun dışında fazla yağlı yemek yemem, mümkün olduğu kadar karbonhidrattan da uzak durmaya çalışıyorum.


 * Eskiden sıfır beden kadınlar modaydı. Şimdi sportif ve fit kadınlar gözde. Blogu okuyan ve fiziğinden memnun olmayanlara ne tavsiye edersin?
Ben hiçbir zaman 0 beden kadın olamadım, modellik yaptığım zamanda bile. Ama küçük yaştan itibaren spor yaptığım için her zaman fittim. Valla spor yapmak için sadece spor yapmayı istemek lazım. İllaki spor salonuna gitmek gerekmiyor.Eğer istiyorsanız bu işin bahanesi yok. Haftada 3 gün 1 saat tempolu yürüyüş bile fazlasıyla insanı şekle sokar,biraz da yediklerinize dikkat ederseniz.Hele artık internet sayesinde her türlü egzersiz programına ulaşmak mümkün.Açın izleyin yapın ama mutlaka spor yapın.Sadece fiziğiniz düzelsin diye değil,kendiniz için yapın. Sağlık,mutluluk için:))

* Çok yoğun tempoda çalışıyorsunuz proje döneminde. Nasıl koruyorsun disiplinini? Mesela kaçamak yaptın diyelim ertesi gün nasıl telafi edersin?
Valla koruyamadığım zamanlar da oluyor.Eğer küçük kaçamaklarsa tabii ki telafi edebiliyorum,bir gün kaçırdımsa ertesi gün salata ızgara ile toparlıyorum. Kaçamağım da çikolata. Ona dayanamıyorum işte.
* Doğumdan sonra hemen toparladın. Bu nasıl oldu?
Normal doğum yaptığım için şanslıydım karnım çabuk toparlandı.16.5 kiloyla doğuma girmiştim ama ertesi gün anladık ki çoğu ödemmiş çünkü sabah 9 kilosu gitmişti,kalanı da ben verdi.* Kızın Su ileride sporla ilgilensin ister misin? Şu an bir şeyler yapıyor mu?

İstemez miyim?zaten anne ve babasının spor yaptığını gördüğü için sporu hayatın bir parçası zannediyor:))Şimdi bahar ve yaz aylarında yüzme dersi alıyor,geçen hafta da kayağa başladı:))










1 yorum:

  1. Pınar hanım daima aynı çizgide kalmasını bilen ender insanlardan. Mutluluğu daim olsun..

    YanıtlaSil