23 Ocak 2015 Cuma

KEREM BURSİN, BURCU ESMERSOY GİBİ İSİMLERİN HOCASI BURAK UĞUR: "RİNGDE KİMSE ÜNLÜ DEĞİLDİR"















Spor yapan fit kadın denilince akla ilk gelen isimlerden biri şüphesiz Burcu Esmersoy. Burcu ile gazetecilik döneminden beri tanışırım ve ne zaman bir araya gelsek konu illa Bujin Burak'a yani Burak Uğur'a gelir. Burak Bujin Fight Club'ıb sahibi.2003 yılından beri hizmet veren mekanı merak ediyorsanız internette araştırmanız kafi. Burak'la ilgili en çok sevdiğim detay ise onun "ünlülerin" hocası olarak algılanmaktan nefret etmesi. Ona göre ringde karşısına geçen öğrencinin kim olduğu, ne iş yaptığı hiç önemli değil. Ama yine de klişeler klişesi tabir ile söylemek gerekirse Kerem Bursin'i de kim dövüyor derseniz cevabım: Burak Uğur.
İnşallah yakın bir zamanda bir araya geleceğiz ve ben de ilk dersimi alacağım Burak hocadan. Ama öncesinde sorularımı cevaplamasını istedim, kırmadı.


* Ne zaman sana ulaşmaya kalksam ringdesin. Haftada kaç gün çalışıyorsun yani kaç gün spor yapıyorsun?
Profesyonel olarak dövüştüğüm zamanlarda haftada 6 gün 2 saat. Diğer zamanlarda ise haftada 4 gün 1 saat. Aslını istersen hayatım öğrencilerimle birlikte ringde geçiyor diyebiliriz.  Boks, Kick boks ve fonksiyonel antrenman yapıyoruz.
* Eskiden kadınlar sıfır beden olmak için uğraşır aç gezerdi. Şimdi de tüm derdimiz kum torbasıyla..Atletik olmak ve bu hazzı duymak artık önemli oldu hayatımızda. Sağlıklı bir görüntü zayıflığın önüne geçti. Zaten bana sorarsan atletik kadın seksi kadındır. Ağırlık çalışmayan kadını kabul edemiyorum.* 'Ünlülerin hocası' lafından nefret ediyorsun ama öğrencilerinin birçoğu ünlü:) o yüzden sormadan duramayacağım. Kimler geliyor? En son gözüme Kerem Bursin takıldı:)

Dışarıdan öyle bir algı var maalesef. Ünlülerin hocası, sosyete kulübü gibi...Şöyle söyleyeyim gelen "ünlü"ler kulübe ayak bastıktan sonra "ünlü" değiller. İçeride herkes aynı muameleyi görür. Egonun ringde barınma şansı yoktur. Burada bir hizmet değil bir eğitim veriliyor. Biz burda öğrettiklerimizi sahada öğrendik ve öğrencilerden önce kendilerine sonra antrenman yaptıkları yere ve hocalara saygılı olmalarını istiyoruz. Kerem Bursin konusunda haklısın bizimle çalışıyor. Diğer isimler arasında Nazlı Çelik, Burcu Esmersoy, Engin Altan,Fahriye Evcen,Sinem Kobal ,Melis Birkan,Cengiz Coskun, Mete Horozoğlu, İlker Kızmaz, Sarp Apak , Erdem Yener, Selma Ergec, Cansu Dere, Gökhan Özoğuz, Aras Bulut , Serkan Çayoğlu,Songül Öden,Berk Ercer,Sinan Tuzcu, Doluna Soysert, Alican Yücesoy, Kaan Urgancıoğlu, Rıza Kocaoğlu, Ezgi Mola, Burak Çelik, Emre Kızılırmak, Emre Karayel ve Mutafa Sandal var. Hepsi de iyi sporcular, sıkı çalışıyorlar. Burcu Esmersoy 15 yıllık arkadaşım şu an çok ileri seviyede olduğunu söyleyebilirim. Dolunay Soysert ve Ezgi Mola da boks da çok iyiler.
* Hayatında hiç spor yapmamış birine tavsiyen ne?

Hemen başlasın. Pazartesiyi beklemesin.
* Nasıl besleniyorsun? Kaçamak yapıyor musun arada?
Fit Chef isimli firmadan beslenme desteği alıyorum. Yemeklerimi yolluyorlar. Sabah öğlen protein ve karbonhidrat aksam ise sadece protein ile besleniyorum. Haftada bir gün de öğlen yemeğinde canım ne çekerse yiyorum. Benim kaçamağım bu.


 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder