11 Kasım 2014 Salı

KOMİK AMA ÇOK FAYDALI BİR HAREKET


Bir şeyi itiraf edeyim: Spor videolarımın altına kalp kırıcı yorumlar geldiği zaman ilk önce kızmıştım hatta vazgeçmeyi bile düşündüm ancak nedense pes etmedim. Şimdi, iyi ki etmemişim diyorum.

Çünkü insanlar makyajla spor yapan, aynada kendine bakmaktan hareketi tamamlamayan ya da salona sadece "sosyalleşmek"(kibarca yazmak istedim!!!) amaçlı giden hanımefendilere alışmışlar. Karşılarında kan ter içinde hoplayıp zıplayan bir kadın görünce şaşırdılar. Şimdi yavaş yavaş "gerçek" kareleri ve "gerçek" sporu seviyorlar.
Bu videodaki hareket basit gözüküyor biliyorum ama kalça ve bacaklar için inanılmaz faydalı ve çok da zor. Bu arada "Bacakların kalınlaştı spor yapma" diyenlere de cevabım: ince ama sarkık olacağıma kalın ama sert olurum daha iyi.

Haydi spora!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder