18 Kasım 2014 Salı

FISTIK EZMESİ İLE AŞK



Efendim bütün diyet uzmanlarının söylediği gibi kahvaltı en mühim öğün. Ben eskiden (daha kilolu iken) bu öğünü atlamayı marifet sayardım. kahve ve sigara(biliyorum ki rezalet ve ayıp artık bırakmam lazım!!!) ile geçiştirir ve aç gezersem daha çok kilo vereceğimi zannederdim.

büyük aptallık ediyormuşum. Bedenimiz adeta bir makine. Yakıtını koymazsak işlemez ki. Siz sabah düzgün bir şeyler yemeyerek tüm gün metabolizmanızı yavaşlatıp poponuzda biriken yağlara daha sıkı sarılıyorsunuz. O yüzden ne yapıyoruz: "sıkı bir kahvaltı"
Benim gibi günde minimum 2 saat spor yapanlar için en ideal kahvaltı besinlerinden biri fıstık ezmesi. (bir çorba kaşığını geçmiyoruz tabii) ancak piyasadakilerin içinde tuzdan yağa birçok katkı maddesi var. Oysa ihtiyacımız olan tuzsuz fıstığın ezmesi...Tam evdeki blenderı bozacakken Merve imdadıma yetişti.

Merve Seda Temel...Balıkesir Üniversitesi tarih bölümünü bitirmiş genç bir girişimci. Spor meraklısı ve mutfakla arası çok iyi. Ailede aşçı olduğu için bu yetenek sanırım genetik. Kendisi katkısız fıstık ezmeleri, proteinli kurabiyeler(içinde protein tozu olan çok lezzetli şeyler) yapıyor. Sosyal medya hesaplarından ulaşın, uygun fiyatlara size de yollasın. 5 çayında proteinli kurabiye yemek fena olmaz hani:) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder