10 Kasım 2014 Pazartesi

DETOKSTAYIM ŞEKERİM




Detoks...bu kelimeye birçoğumuz aşinayız değil mi? Peki gerçekten ne anlama geliyor? "Detokstayım şekerim" dediğimizde neyi kast ediyoruz aslında? Merak ediyor musunuz?

Juico ismini İnstagramda birilerinin paylaştığı güzel rengarenk şişelerin üzerinde okumuştum, firmaya aşinaydım.
Denemek ister misiniz? sorusuna o yüzden "evet" dedim ve ekledim "Ben 3 gün yapamam bana bir günlük program uygulayın" Kabul ettiler ve başladık. Sabah erkenden şişelerim geldi. Üzerinde sıraları yazılı 6 rengarenk şişe.

Sabah ilk karışımı içtim ve ardından spora gittim. Biliyorsunuz, spor antrenmanlarım da öyle "hafif" geçmiyor. Ancak baktım ki hiç yorulmuyorum aksine bir enerji ki sormayın.
Şu an bu postu yazarken 4. şişemdeyim. Daha iki şişem daha var. Yarın ara verip salı ve çarşamba programa devam edeceğim. Kendimi şimdiden çok daha hafif hissettiğimi söylemem lazım....Merak edenler Juico'nun sitesini mutlaka incelemeli benden söylemesi..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder