20 Mart 2015 Cuma

LAZER LİPOLİZ SONRASI 2. GÜN: TANIŞTIRAYIM YAĞLARIM



Evet:) nerede kalmıştık? En son Ekrem, Pınar ve annem beni ameliyathaneye yolcu etmişlerdi değil mi? sonrasını anlatayım..


Operasyon normalden uzun sürdü. Doktorum Ercan Cihandide'nin söylediğine göre göbek bölümündeki katılaşmış (Tıkır tıkır olmuş diyor) yağlar nedeniyle bu süre uzamış..

Annem tabii ki panik atak geçirdi. Ameliyathaneyi tam basacakmış ki çıktım. Narkoz komik bir his. Ameliyat öncesi size verdikleri sakinleştirici ise tam bomba! yolda neler anlatmışım neler...


Çıkışta ilk hissettiğim şey soğuktu. Ameliyathane epey soğuktu tabii ki ve çıkınca şömine olsa içine otururdum. O derece.
Neyse gece iyi geçti, uyuduk. refakatçilerim annem ve Pınar Turan'ın horlamaları bana ninni oldu:)

Toplamda 3 kg alınmış. Bu oldukça iyi bir rakam:) Havuç suyuna benzeyen şey o. Fotoyu da sırf aranızda merak edenler vardır diye çektim. Normalde eve götüren de oluyormuş yağlarını. (ne yapıyorlar acaba? Fight Club filmini izleyenlerin aklına sabun geliyor biliyorum. Aman diyeyim!)

Şu an evdeyim. Tay tay şeklinde yürüyorum. Ağrı sızı tabii ki var. Ve şişim..yani dizlerimi kıvıramıyorum mesela. Sonra karnım gibi sızlıyor. Ama bütün bunlar gayet normal.


Hastanede verilen bilekliği buzdolabının üzerine astım. Size de elimde pasta görürseniz beni tokatlama yetkisi veriyorum. Gün gün gelişmeleri paylaşıyor olacağım buradan. Soranlar oldu: "Tavsiye eder misin?" diye...cevabım evet. Yani spor ve diyetle kurtulamadığınız yerleşmiş yağlar, ileri derecede selülit probleminiz varsa Lazer Lipo en mantıklı çözüm...


4 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, tanıdığım en güçlü kadınlardansın. Sana vız gelir. En lezzetli yemek bikinidir you know! :)

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun bende ercan bu randevu aldım şu an nasılsınız süreç nasıl geçti Umudunuz oldumu yazarsanız sevinirim operasyona 4 günüm kaldı heyecan tavan:))

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun bende ercan bu randevu aldım şu an nasılsınız süreç nasıl geçti Umudunuz oldumu yazarsanız sevinirim operasyona 4 günüm kaldı heyecan tavan:))

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun bende ercan bu randevu aldım şu an nasılsınız süreç nasıl geçti Umudunuz oldumu yazarsanız sevinirim operasyona 4 günüm kaldı heyecan tavan:))

    YanıtlaSil