22 Mart 2015 Pazar

EN GÜZEL REFAKATÇİLER BENDE!




      Lazer lipoliz'in üzerinden 3 gün geçti. Biz de durum genel olarak böyle. Lokum Hanım göbeğimde yatıyor ve ilaçların etkisiyle uyuyoruz. Uyanıkken de annem ve Lokum oyun oynuyorlar:)




Blogda ve sosyal medyada ameliyatla ilgili detayları paylaşmamdan memnun olanlar çoğunlukta. Birçok hanımefendi yaptırmak istiyormuş da soracak kimse bulamamışlar. Ben elimden geldiğince yardımcı oluyorum. Ne demişler:  Damdan düşenin halinden damdan düşen anlar.


İlk 2 gün biraz ağrılı geçti. Bacaklarımdaki ağrı sanki bir yere çok sert bir şekilde çarpmışım gibiydi. Ama yürüyordum (tay tay da bir yürüme biçimi) 3'üncü gece olayı bir adım ileri götürdüm ve sokağa çıktım. Anadolu Yakası'nda oturuyorum. Gece Bağdat Cadde'si tenha oluyor malum. 30 dakika kadar yavaş tempo yürüdüm. Hava aldım. Çok ama çok iyi geldi.


Size diyeceğim şu ki: Oram ağrıyor, ah acım var diye kendinizi kısıtlamayın. Ne kadar çok hareket ederseniz ödeminiz o kadar hızlı iner ve dolaşımınız hızlanacağı için iyileşmeniz daha çabuk olur. Şu an göbek bölgemde dikişler var. Bir önceki yazıda belirtmiştim. Oradaki yağlar doktorum Ercan Cihandide'nin de dediği üzere " estetik tarihine geçmişler. Çok zorlamışlar onu" o yüzden oradaki ağrı sızı epey fazla. Ancak yürümeme engel değil. Dikişileri alındıktan sonra inşallah rahat rahat duş da alacağım.


Bu arada liposuction operasyonlarının en bilinen özelliklerinden biri de sonrasında giyilen seksi korse. Bahsetmiştim. Valla doktorum 3 hafta kafi diyor ama bence ne kadar giyersem kar. Birkaç ay devam etmeyi (sıcaktan kurdeşen dökmezsem tabii) düşünüyorum.


Korse ile tuvalete gitmek biraz dert. O anlarda argo kullandığımı söylemem lazım. Ama o olacak o kadar. Bu arada malumunuz kısmetse ayın 30'unda TVEM'de EROL KÖSE ve TAYYAR IŞIKSAÇAN ile sabah magazin programına başlıyoruz. İsmi HERŞEYİ KONUŞALIM...


Ben sizi çok özledim. Umarım siz de...az kaldı kavuşuyoruz:) gözünüzün önünde inceleceğim yani:)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder