10 Şubat 2014 Pazartesi

YENİ PROFİL RESMİMİN HİKAYESİ

Sosyal medyadan kimi zaman şikayet etsek de hayatımızın vazgeçilmezlerinden biri oldu. Bendeniz biraz önce Facebook profil fotoğrafımı değiştirdim. Buradan da paylaşmak istedim yeni halimi. Zira bence şu sıralar aklımda, kalbimde olan biten ne varsa özetliyor.
Biraz hınzır, biraz hüzünlü, biraz kararsız, biraz çekingen ve biraz şımarık hissediyorum. Aşağıdaki fotoğrafın tüm bunları barındırdığı kanaatindeyim.



Bu fotoğrafın hikayesine gelince. Efendim geçenlerde kadına şiddete karşı bir kampanyada poz verdim. Bir çok isimle birlikte. Yakında o fotoğraflar ortaya çıkacaklar. Elimizden geleni yaptık çok güzel bir ekiple çalıştık ve her gün gazetelerde gördüğümüz "acı"ların üzerini biraz olsun çizmek istedik. Hemen "Bu pozlarla kadına şiddetin ne alakası var?" demeyin ve okumaya devam edin lütfen...

Çekimden sonra ben kamerayı görünce biraz fazla(!) şımardığım için fotoğrafçı arkadaş çekmeye devam etti. Bu fotoğrafları sizler için çektirdim. Annem birkaçını bastırıp evin duvarlarına asmak istiyor o ayrı. Ah anne ah...Milliyet'te yazarken minik imza fotoğrafımı da keser saklardı. sanırım bu huyundan hiç vazgeçmeyecek hiç!:)





2 yorum:

  1. Gerçekten tarzına hayranın senin gibi özgüveni yüksek ama mütevazi insanlar bizim gibi gülmeyi,ailevi sohbet havası olan programları sevdiği için senin gibilerine ihtiyacımız var...Dövmelerinle barışık olman ve eleştirilere rağmen kendinle barışık yaşaman ve bizim gibi bir toplumda pek hoş görülmesede dövmeli kadınlar sen kendini sevdirdin. Buradan da anlaşılıyor ki önemli olan fiziksel görüntü değil kişilik...Sen İçin Söyleyecek daha çok sözüm olsada son olarak lütfen güler yüzünü ve temiz kalbini bizlerde saklama inşallah daha daha iyi yerlerde görmek nasip olur seni....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyeyim çok mutlu oldum...Umarım uzun yıllar boyunca hiç ayrılmayız.

      Sil