8 Şubat 2014 Cumartesi

ESTETİK MACERALARIM BÖLÜM 1









Nasıl ama fotoğraf sizi korkuttu değil mi?

Konuya pat diye girmek en iyisi:) Efendim, hani bazı kadınlar vardır illa aynı kuaföre gitmek isterler. Başka biri saçlarına dokunursa rahatsız olurlar, alışkanlıklarına çok fazla bağlıdırlar ya. Bendeniz onlardan değilim. Her zaman değişik olana karşı büyük bir ilgi duydum (Dövmelerden belli zaten) 
Biraz da gözü karayım. Uzun uzun düşünmeden, bazen sonunu hesap etmeden karar verir uygularım. Bugüne kadar başıma büyük bir dert açmadım sanırım şansılıyım. Her neyse TV8'de Aramızda Kalsın programını bence partnerim Salih Keçeci'nin sohbetini izleyenler biraz sonra anlatacağım konuya zaten vakıflar sadece detayları bilmiyorlar. Bu blogu şans eseri okuyanlar ise şu an öğreniyor. 
Bundan birkaç hafta önce estetik Emel Acar'ı konuk ettik. Çok güzel bir kadın. Ben daha önce canlı görmemiştim ama fotoğraflardan bir farkı olmadığını söyleyebilirim. Lafı uzatmayalım, Emel hanım beni en az kendisi kadar güzel bir kadınla Pervin Dinçer ile tanıştırdı.
Onu tanıyan tanıyor çok anlatmama gerek var mı bilemiyorum ( Arama motoruna adını yazın ve eserleri görün) bakın aşağıda fotoğrafımız da var:)





Pervin ile tanıştıktan sonra hayatımda birçok şey değişti. Öncelikle asırlardır(Tamam biraz abartıyorum) yaptırmadığım cilt bakımı olayına girdim. Maskeler, nemlendiriciler. Sonra da biraz botox...




Yukarıda elinde iğne ile göreceğiniz sarışın güzel hanımefendi ise Hande hanım. Ben ona şaka olsun diye "Sadist Hande" diyorum. Kendisi iğne ile hastalarına yaklaşmayı pek seviyor! Ancak hemen söyleyeyim: Eli inanılmaz hafif...
Hani programda "Sana ne oldu da güzelleştin?" diyorsunuz ya arkasında böyle bir ekip var. Bilin istedim...

1 yorum:

  1. ya ilk resmi gördüm yanlış sayfadayım sandım ..sonra güldüm ve hoşuma gitti..burda senin aslında ne kadar esprili olduğun da anlaşılıyor..bence..o sadist handede sana nazik davransın bak ona göre !! :DD insanlar yaşlanır sen gittikce parliyorsun ...işte bu ne demşler çirkin kadın yok..bakımsız kadın var ...sen bakımlı güzel bir dost arkadaş kadınsın..ve paylaşman çok samimi ve içtenliğini ortaya koyuyor ..seviyorum seni

    YanıtlaSil