7 Nisan 2015 Salı

MAYIS PLANLARIM: CROSSFİT VE JUİ JİTSU








Malumunuz,  20 gün önce lazer lipoliz yaptırdım. Şu an bacaklarım ve göbeğim şiş...Yürüyüş dışında spor yapma şansım yok. Ancak size gelecek planlarımdan bahsetmek isterim. Efendim inşallah mayısa doğru ciddi ciddi CrossFit olayına girmek istiyorum. Birkaç kez denedim ve sevdim. Ben spor yaparken kendimi zorlamaktan hoşlanıyorum..Neyse, soluğu Ertan Balaban'in Ataşehir'deki crossfit salonunda alacağım. Hem crossfit yapacağım hem de Jiu Jitsu'ya niyetliyim.  Başlamadan önce hocam Ertan Balaban ile bir araya geldim ve bu iki spor hakkında bilgiler aldım. Buyurunuz efendim:) 





Balaban Jiu Jitsu takımını 2012'de bu sporu yaygınlaştırmak ve uluslararası müsabakalara sporcu yetiştirmek amacıyla kurdum. Balaban JiuJitsu'da antrenman yapmaya hazır herkes mindere davetlidir. Takımımızda 4 yaşında çocuklardan başlayan, her yaşta bay ve bayan sporcu bulunmaktadır.

* Brazilian JiuJitsu'nun en büyük özelliği vücudun her yerini çalıştırırken aynı zamanda satranç gibi oyun kurmanız gerekmesidir. Yani sadece bedeni değil beyni de aynı derecede çalıştırır. Bu da fazlasıyla mutluluk hormonu salgılamanız anlamına geliyor.  

* Crossfit'e gelince. Hem Levent hem Ataşehir'de iki salonumuz var. Son zamanlarda çok sık ismi duyulan bu spor kısa bir zaman diliminde bedeni maksimum derecede çalıştırmaya yönelik. Spor salonlarında saatlerini harcamaktan hoşlanmayanlar için ideal olduğu kesin. 

* Başlangıç için haftada 3 gün yapmak yeterli. Ama sonra 5 güne çıkabilirsiniz. Zaten zamanla fitness seviyeniz artacak. Güçleneceksiniz. 

* Üyelik sistemimiz 3-6 ay ya da 1 senelik oluyor. Şu an erkek ağırlıklı ama ben kadınların da hızla artacağını düşünüyorum. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder