30 Ekim 2014 Perşembe

NASIL KİLO VERDİM?





   En sık karşılaştığım sorulardan biri: “Pelin! Nasıl o kadar kilo verdin?!”
  
    Bir zamanlar ciddi kilo problemi yaşamış, daha açık dile getirmek gerekirse şişman diye asosyal olmaya itilmiş, dışlanmış, insanların ister istemez “ötekileştirdiği” biriyim ben.

    Üniversitenin ilk günü 112 kilo idim. O yaşlarda yeni bir ortama girmenin ne denli stresli olduğunu düşünün bir de üzerine bu kadar kiloyu ekleyin. Tahmin etmek zor değil; oldukça yalnız bir okul yaşantım oldu. Samimi dostlarım yoktu, beni gerçekten sevdiğini düşündüğüm erkek arkadaşlarım da…

      Ardından yıllar geçti ve bir gün aynada şu an sizin gördüğünüz kadınla karşılaştım. İnsanların garipsemediği, yolda yürürken kafalarını çevirip bakmadıkları kısacası “normal” sayılan, en azından alışık olduğumuz bedende kıyafetleri utanıp sıkılmadan satın alabilen bu kadınla…

     Evet, günümüzde kilo vermeye dair birçok kitap var. Hemen hemen her gün yeni bir diyet ile tanışıyoruz. Kimisi doğru kimisi ise sadece umut tacirliği… Yargılamak bana düşmez, doktor da değilim. Sadece yaşadıklarımı paylaşmak derdindeyim. O yüzden elimden geldiğince düzenli bir şekilde blogda kilo verme hikayelerimi anlatacağım ve tabii ki bu işin en motive edici ve eğlenceli kısmı olan "ÖNCESİ SONRASI" fotolarında da bol bol göreceksiniz:)

sizden konuyla ilgili aklınıza gelen her türlü yorumu ve soruyu bekliyorum. Siz sorun ben de biliyorsam cevaplayayım:)

     Belki de aranızda inancını yitirmiş, denemekten sıkılmış, bedenine dolayısıyla da hayata küsmüş birileri vardır ve bu hikâye onlara yol gösterir. Kim bilir? 


6 yorum:

  1. Pelin Ablaaa İşte tam anlamıyla bunu bekliyordum! �� ✌️

    YanıtlaSil
  2. yüreğine sağlık cansın sen !

    YanıtlaSil
  3. Bloguna çok sevindim seni çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Supersin tv8deki programinin bitmesine cok uzuldum senin gibi samimi insanlarin ekranlarda oolmasi gerekli.

    YanıtlaSil
  5. Harikasın içi dışı bir insan seviyorum seni ����

    YanıtlaSil
  6. Nihayet üzerindeki çiy tanelerini atan bir çiçek gibi gun yüzüne çıkıyorsun ve bu beni çok mutlu ediyor☺

    YanıtlaSil